7 Ocak 2017

Slither.io Hakkında Bilgiler

Merhaba arkadaşlar bugün size slither.io nedir nasıl oynanır, nasıl büyünür bilinmeyenlerini ve daha fazlasını açıklayacağım.Ve artık bundan sonraki bloglarım da kendi capsleri mi de yapacağım hadi o zaman başlayalım.

1.Slither.io nedir?
 


Aranızda bilmeyeneniz yoktur diye düşünüyorum ama ben yine de oyunu açıklıyayım.Slither.io  bir io oyunudur bunu komiklik olsun diye söylemiyorum bunun başka io oyunlarıda vardır.Slither.io bir yılanı kontrol ettiğimiz onu büyütmeye sağladığımız bir oyundur.Ve tabi ki başka yılanları öldürüp 1. olmaya çalışmak.Yukarıdaki resim de oyundan bir alıntı.

2.Slither.io oyununda nasıl büyünür?



Bu oyunda yerlerde yemler  doğar ben bunlara küçük yem derim.Ve birde birini öldürünce yada başka biri öldürünce çıkan yem buna da büyük yem diyorum aynen yukarı da gördüğünüz gibi.Bir bilgi daha küçük yemler az büyültürken büyük yemler çok büyültür.

3.Slither.io nasıl oynanır

Slither.io oyununu oynamak için 2 seçenek var bunlardan biri faredir.Eğer fareyi sağa götürürsen sağa sola götürürsen sola döner ve sol tık ile hızlanırsınız.Diğer seçenek ise klavyedeki ok tuşlarıdır sağ oka basarsan sağa sol oka basarsan sola gider solucanınız.Hızlanmak isterseniz de boşluk tuşuna basın ama haberiniz olsun hem farede hem klavye de bir kere basarsan o kadar uzun süre gitmez basılı tutmalısınız aman söylemedi demeyin hızlanırken küçülürsünüz.Ha bide benim tavsiyemi sorarsanız fareyi kullanın.

4.Slither.io hakkında bilinmeyenler

Abi herkes değişik şekil yapıyor da ben yapamıyorum derseniz.Daha oyuna girmeden ana menüde sağ altta ya twitter den yada facebook dan paylaşın diye düğmeler var ve birinden paylaşırsanız sol tarafta ki bir düğmeden kendininize bir şekil ayarlayabilirsiniz dikkat edin sınırlıdır ve oyunda mod kullananlarla aynı odada olabilirsiniz buna az sonra değineceğim.

5.Slither.io daha fazlası



Eğer oyundan canım sıkıldı yeni solucanı ma yeni şekiller yapmak istiyorum yada çok kolay ölüyorum birinin geldiğini göremiyorum derseniz işte mod indirebilirsiniz.Bide abi ben zoom modunu indirmedim diyorsanız ve ta 5 kilometre yanınaz da olan biri sağdan yada soldan size gelebilir çünkü görme açısı çok yani siz mod indirmeseniz arkadaşınızı indirse ayı odada olabilir siniz.Son bir bilgi daha haritanın sonuna gitmeyin ha gittiniz gittiyseniz bile sakın kırmızılara değmeyin yoksa solucanlar cennetine gidersiniz.Ve yukarıdaki mod resimlerine bakmayı unutmayın.

Baş da söylediğim gibi bir caps yaptım bu ilk capsım güzel olduğunu düşünüyorum umarım ki sizde benle aynı düşüncedesinizdir

Arkadaşlar bugün yazdıklarım bir gün işinize yarıyacağını tahmin ediyorum bir sonraki yazım görüşmek üzere.

0 yorum:

Yorum Gönder