8 Ocak 2017

Agar.io Hakkında Bilgiler

Merhaba arkadaşlar bugün size agar.io nedir nasıl oynanır amacımız nedir hakkında bilinmeyenlerini ve fazlasını anlatacağım.

1.Agar.io nedir?
Agar.io online bir oyundur.Agar.io her yaş kitlesine hitap eden bir oyundur.Ben oyunu çok sevmişimdir ve hala seviyorum .Ben gibi insanlarla dünyanın neredeyse her tarafından oynayabilirsiniz.

2.Agar.io nasıl oynanır?
Agar.io fare  ile oynanan bir oyundur.Farenizi sola götürürseniz top da sola gider.Eğer farenizi sağa götürürseniz sağa gider.Yani mantık kolay.

3.Agar.iodaki amaç nedir?
Agar.io oyunundaki amaç diğer topları yiyip gelişmek.Ve bir diğer amaç ise ilk 10'a girmek ve birinci olmaktır.Şahsen o kadar zor bir oyun gibi görünmezken kaç uğraş sonucu en sonunda 2. oldum.Arkadaşlar az önceki söylediğim olay kişisel de olabilir haberiniz olsun.

4.Agar.io hakkında bilinmeyenler







Bilmem çok kişi bilir mi ama şuanda agar.io ya girenler başından beri böyle sanabilirler ama eskiden çok farklıydı ve ayarlar kısmından puanları açıp başkalarını yiyebilir miyim ya da yiyemez miyim diye sormazdınız ama yeni agar.io da bu tuş yok o yüzden eğer birini yiyemezseniz ona yaklaşınca altına girersiniz ama yiyebilecek bir kapasiteniz varsa onun üstüne çıkarsınız işte size bir kaç fotoğraf.





Ha bu arada eski agar.io ne merak edenler ve eğer yeni agar.io ya giremeyenler için fotoğraflar üstte. (Arkadaşlar zaten bilinmeyenlerin başında oyundan görüntüler koyduğum için bir kaç skin yani top şekli koydum.)

5.Agar.io hakkında daha fazlası

Arkadaşlar bir önceki yazım da yaptığım yine bu yazıda da kendime ait bir caps yaptım işte o da yukarı da inşallah beğenmişsinizdir.

Arkadaşlar bu yazınında sonuna geldik bir sonraki yazım da görüşmek üzere.Umarım ki bu yazdıklarım sizi biriciliğe taşır.

0 yorum:

Yorum Gönder